پخش زنده
امروز: -
دربازدید مدیرملی CRM شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور روند فعالیت مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دربازدید مدیرملی CRM شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، روند فعالیت و ارائه خدمات این مرکز مورد بررسی قرار گرفت.
مهدی سوری دراین بازدیدها با حضور دربخشهای مختلف مرکز ارتباط با مشتریان و مرکز ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، از نزدیک در جریان خدمات دهی به مشترکین و رسیدگی به مسائل مطرح شده از سوی مردم قرار گرفت.
در این بازدیدها، ارتقاء نرم افزار سامانه ۱۲۲، تکمیل اطلاعات موقعیت مکانی مشترکین شهری و روستایی استان، استانداردسازی مرکز ارتباط با مشتریان، پیاده سازی سامانه خودرویی ۱۲۲، به روز رسانی سخت افزارهای اکیپهای عملیاتی و مرکز ۱۲۲ و ساماندهی اپراتورهای اکیپهای امدادی مطرح و مورد تاکید قرار گرفت.