پخش زنده
امروز: -
طرح فوریتهای اداری بنام فُواد که برای بازخوردگیری از عملکرد دستگاههای اجرائی راهاندازی شده در طول یک هفته گذشته ۶۴۳ تماس را دریافت کرد که ۲۲ مورد آن پیگیری شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، طرح فوریتهای اداری به منظور رسیدگی به شکایات مردمی از روز سه شنبه هفته گذشته به صورت رسمی در استان آغاز به کار کرد. هدف این طرح بالابردن رضایت مردم از سیستم اداریه و به عبارتی این طرح به دنبال نظام اداری است و تا روز گذشته ۶۴۳ با سامانه ۱۲۸ تماس گرفته شده و ۲۲ مورد آن پیگیری شده است.
امروز هم تعداد تماسهای که مردم استان با ۱۲۸ گرفتند ۲۰۵ مورد بوده که یک مورد آن مزاحمت بوده است.
۱۸۱ مورد موضوعات عمومی بوده که ربطی به موضوع نداشته یا درباره کارکرد این موضوع، چی هست چطور میشه پیگیری کرد و ...
۲۳ مورد که مربوط به فواد بوده پیگیری شده و ۱۴ مورد آن رفع شد.
۸ مورد آن برای فردا پیگیری می شود چون بعد از ساعت اداری تماس گرفته شده است.
و بیشتر مشکلات تماس ها به صورت زیر دسته بندی شد:
- عدم اطلاع رسانی به شهروندان در نحوه ارائه خدمت
- کار به روزهای دیگه احاله شده
- مسئول پشت میز نبوده
- فرایند دریافت خدمات شفاف نبوده
قطع اینترنت و نحوه برخورد با ارباب رجوع