پخش زنده
امروز: -
رئیس اداره مدیریت راههای این اداره کل گفت: در شش ماه امسال، ۴۳ هزار و ۸۴۷ تماس مردمی با سامانه گویای ۱۴۱ ثبت شد همچنین ۴ هزار و ۷۷۴ نفر با اپراتور این سامانه تماس گرفتند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی ؛ هادی بهزادنیا با اشاره به ثبت ۹۳۸ مورد شکایت مردمی در این سامانه افزود: از این تعداد، ۶۵۸ مورد شکایت باری، ۹۲ مورد شکایت مسافری، ۱۷۳ مورد مشکلات راه، ۶ مورد شکایت ایمنی و حریم راه و ۹ مورد شکایت مجتمعهای خدماتی رفاهی بوده است.
وی گفت: سامانه ۱۴۱ به طور شبانه روزی به عنوان پل ارتباطی مردم با این اداره کل فعال است و نقش موثری در ارتقای ایمنی و خدمات رسانی جادهای دارد.