امروز: -
سفیران مهرورزی در قالب گروه‌های جهادی بعد از سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای کمک به نیازمندان و محرومان با همه توان به صحنه آمدند تا جلوه‌های زیبایی از ایثار و فداکاری را خلق کنند.
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۱/۲۷- ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، گروه های جهادی به صحنه آمدند تا آسیب های اقتصادی کرونا را کاهش دهند و در کنار کادر سلامت و جامعه پزشکی ویروس کرونا را شکست دهند. نمونه هایی از جلوه های طوفانی رزمایش همدلی در ادامه منعکس می شود:

جهادگران سلامت قم

در تصویر زیر تلاش جهادی جهادگران سلامت قم در قالب خواهران حوزه یک حضرت خدیجه(س) و پایگاه های تابعه برای بسته بندی بسته ها یا پک های بهداشتی شامل (ماسک، ماده ضدعفونی کننده و بروشور) برای اهداء به خانواده های نیازمند و محروم به منظور مقابله با کرونا مشاهده می شود.

#رزمایش_همدلی (۱۲)

همین گروه کمک های مؤمنانه را در قالب تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی شامل ۸۰ کیلو برنج ایرانی (۱۶ بسته ۵ کیلویی)، خرما، عرقیجات و تعدادی کیف بین خانواده‌های محروم و نیازمند به نیت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) و شفای بیماران کرونایی به همت گروه جهادی امیر سرتیپ شهید تقی خسروبیگی مورخ ۹۹/۱/۲۴ به خبرگزاری ارسال کرده است:
#رزمایش_همدلی (۱۲)
تصاویر تهیه و توزیع ۲۱ بسته معیشتی شامل ماکارونی، روغن، مرغ، پنیر، قند، چای و مواد ضد عفونی کننده بین خانواده‌های محروم و نیازمند به نیت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) و شفای بیماران کرونایی به همت گروه جهادی پایگاه ریحانه النبی (ص)، مورخ ۹۹/۱/۲۵ را جهادگران سلامت قم در اختیار خبرگزاری صدا و سیما قرار داده اند.
#رزمایش_همدلی (۱۲)
گروه جهادی شهیده رقیه رضائی قم
دختران حاج قاسم سلیمانی
عکس یادگاری در خدمت مادر شهیدان محرابیان عزیزجمعه ۹۸/۱۲/۲۴
بخش پست سی سی یو بیمارستان امام علی بن ابیطالب علیه السلام قم شیفت صبح
 
 
 
 

جهادگران سلامت تهران:
گزارش تصویری جهادگران گروه جهادی منتظران ظهور تهران و دیگر گروه های جهادی تهیه و در محله های: علی آباد جنوبی، شوش، محله هرندی، مولوی و روستای قلعه اخلاقی ۵۰۰ بسته یا پک بهداشتی را  توزیع شد.

به علت رعایت مسائل انسانی عکس‌های توزیع در تصاویر بارگذاری نشده است.

#ما_با_هم_میتوانیم
#همدلی
#مدافعان_سلامت
#کمک_مومنانه
@ham_deliii
 
گروه جهادی زنجان
ضدعفونی خیابان‌ها سطح شهر شفت استان گیلان توسط تیپ ۲۱۶زرهی زنجان
گروه جهادی شهرستان اشکذر استان یزد
آماده سازی ۲۷۰ بسته معیشتی_حمایتی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان. در پاسخ به فرمان، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا.. العظمی امام خامنه‌ای. برای نیازمندان و مستمندان شهرستان اشکذر به همت مرکز نیکو کاری مسجد النبی آشکذر و جهادگران بسیجی شهرستان اشکذر
گروه های جهادی در خوزستان 
جوانان جهادی مسجد ثامن الائمه مسجد بهبهان دستگاه تولید ماسک ساختند و ماسک های تولیدی را میان مردم توزیع کردند.
.حوزه مقاومت بسیج شهید بهروزی زیدون شهرستان بهبهان با نیروهای جهادی اش برای ضدعفونی کردن محلات دست به کار شدند.
:اقدامات سایر گروه های جهادی در خوزستان: 
جهادگر جانباز شهرک تعاون کرمانشاه
توزیع نان نذری از سوی جانباز پنجاه درصد ۸ سال دفاع مقدس جناب آقای میرزایی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در امر رزمایش کمک مومنانه ۹۹/۰۱/۲۶ - شهرک تعاون کرمانشاه
 گروه جهادی اصفهان
گروه جهادی فرهنگی مدافعان حرم از شهرستان زرین شهر در قالب سنجش پزشکی، ضدعفونی کردن و سایر خدمات عمومی برای مقابله با کرونا به مردم خدمات رسانی کردند.
پربازدیدترین فیلم ها
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha