• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۲۷۱۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
اجتماعی
جامعه هدف محروم ترین قشرهای جامعه

روش‌های ثبت و پیگیری مطالبات مردمی از کمیته امداد

مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد: ۹۰ درصد درخواست‌های ارائه شده به کمیته امداد، به ارائه خدمت منجر شده است.

روش‌های ثبت و پیگیری مطالبات مردمی از کمیته امدادبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد،مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد با تشریح روش‌های ثبت و پیگیری درخواست‌ها و مطالبات مردم از کمیته امداد گفت: ۹۰ درصد درخواست‌های دریافت شده در واحد ارتباطات مردمی این نهاد، به ارائه خدمت منجر شده است.
نویدرضا خدیوی با بیان اینکه جامعه هدف کمیته امداد محروم‌ترین اقشار جامعه هستند، افزود: وظیفه ذاتی کمیته امداد رسیدگی به امور نیازمندان و رفع مشکلات آنان است و تلاش همه امدادگران در سراسر کشور به همین هدف معطوف است.
وی با اشاره به اینکه بخشی از مراجعات نیازمندان به کمیته امداد به صورت حضوری به دفاتر شهرستانی، استانی و همچنین دفتر مرکزی این نهاد انجام می‌شود، ادامه داد: تمامی درخواست‌های حضوری مددجویان پس از انجام مصاحبه و معرفی به واحد‌های تخصصی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در کنار مراجعات حضوری، همکاران مجموعه امداد از طریق پاسخگویی به تماس‌های تلفنی، ضمن دریافت و ثبت درخواست‌های مردمی و ارجاع آن به واحد‌های مربوطه، به مطالبات آنان رسیدگی می‌کنند.
خدیوی به روش‌های نوین ارتباط با مردم در کمیته امداد اشاره کرد و گفت: پایگاه اینترنتی کمیته امداد و امداد الکترونیک E.EMDAD.IR علاوه بر امکان ثبت ۲۶ درخوست نیازمندان، با ارائه کد رهگیری، امکان پیگیری مطالبات را تا حصول نتیجه فراهم کرده است.
وی افزو: همچنین صفحه شخصی در شبکه‌های اجتماعی و ایمیل رئیس کمیته امداد در دسترس عموم مردم و نیازمندان قرار گرفته است تا علاوه بر ثبت نیازمندی‌ها، پیشنهاد‌ها و انتقادات سازنده خود را به طور مستقیم به اطلاع بالاترین مقام اجرایی کمیته امداد برسانند. محتوای ایمیل‌ها در یک فرآیند تخصصی بررسی و تا اعلام نتیجه از واحد مربوطه، پیگیری می‌شود.
مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد اظهار کرد: تلاش همکاران ما در واحد ارتباطات مردمی کمیته امداد این است که هیچ تماس تلفنی، پیامکی و حتی کامنت‌های مردم بی‌پاسخ نماند و در همین زمینه طی چند ماه گذشته بیش از ۹۰ درصد تماس‌ها و درخواست‌ها به ارائه خدمت منجر شده و حدود ۱۰ درصد نیز مواردی بوده که در چارچوب وظایف و ماموریت‌های این نهاد قرار نداشته یا پس از بررسی‌ها مشخص شده فرد مورد نظر از نظر وضعیت اقتصادی و اجتماعی مستحق دریافت خدمات مورد نظر نبوده است.
خدیوی با اشاره به انواع خدمات مورد درخواست مردم و نیازمندان در سامانه ارتباطات مردمی این نهاد، گفت: درخواست وام، کمک بلاعوض، خدمات اشتغال، جهیزیه و حوزه درمان بیشترین فراوانی مطالبات مردمی را به خود اختصاص داده است.
وی به سفر‌های استانی رئیس کمیته امداد اشاره کرد و افزود: رئیس کمیته امداد در سفر‌های استانی خود به صورت مستقیم با مردم ارتباط گرفته و درخواست‌های افراد نیازمند در این سفر‌ها به صورت مشخص ثبت و بررسی می‌شود و در صورت نیاز، این درخواست‌ها برای رسیدگی بهتر به دفتر استان مربوطه ارسال و تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری خواهد شد.
خدیوی خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۱۰۰۰ برای دریافت درخواست‌های مردمی فعال است و همچنین سامانه تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷ در واحد ارتباطات مردمی پاسخگوی نیازمندان به خدمت است.
مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد اضافه کرد: چهار خط ارتباطی ۲-۴۴۶۳۶۱۷۱، ۴۴۶۳۶۲۵۰ و ۴۴۶۷۳۱۵۳ واحد ارتباطات مردمی کمیته امداد نیز آماده دریافت درخواست‌ها، پیشنهاد‌ها و نظر شهروندان محترم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات بوکس آزاد بین المللی
اولین کمیسیون مشترک کنسولی ایران و لهستان برگزار شد
پایان زمین‌خواری با سامانه هوشمند مدیریت زمین
حماسه حضور در زنجان
گوترش: جنگ سودان از کنترل خارج شده است
پلتفرم‌های دیجیتال ناجی امنیت غذایی
راهپیمایی ۱۳ آبان زنجانی ها در قاب تصویر
دارایی‌های فراموش شده دولت، امید‌های نیمه تمام
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان در پی شهادت جانباز، مرادعلی صدیق
گیجگاه ۱۴۰۴/۰۸/۱۳
از چالش‌های صادرات تا حلقه مفقوده در سرنوشت ارز‌های صادراتی
طلب باران از ایزد منان
امضای میثاق‌نامه توسعه نیروگاه‌های خورشیدی و تولید انرژی برق در قم
تقویت نظام مدیریت زمین برای مقابله با زمین‌خواری و تخریب محیط زیست
قریاد انزجار دانش آموزان از استکبار جهانی در مقابل لانه جاسوسی
مجازی شدن مدارس و دانشگاه‌های ۶ شهرستان خوزستان در ۱۴ آبان
قم عزادار سالروز شهادت بانوی دوعالم
بارش استعداد و خلاقیت دانش‌آموزان گیلانی در جشنواره باران
خبر‌هایی از برنامه ریزی آیین پاسداشت هزاره مناره جامع سمنان
برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در روستای قوپی باباعلی مهاباد
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
نتایج قرعه کشی طرح عادی ایران خودرو اعلام شد
تعطیلی مدارس برخی مناطق هرمزگان
اطلاعیه دعوت به راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر کشور
به جزایر ایران حمله شود همانجا پاسخ کوبنده می‌دهیم
اختلاف جمهوری اسلامی و آمریکا، ذاتی است و نه تاکتیکی
با قاطعیت از حاکمیت خود دفاع می‌کنیم
سفر هیئت عالی رتبه نیروی هوایی ارتش کشورمان به بلاروس
زمین لرزه در شمال افغانستان تاکنون ۳۰ قربانی گرفته است
تأسیسات حساس نظامی اسرائیل زیر ضربات موشک‌های ایران
اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان زنجان
عراقچی: غنی سازی صفر امکان ندارد
تازه‌ترین وضعیت پیش ثبت نام حج ۱۴۰۵
تجمع دانشجویان و مردم در اعتراض به کشتار مردم سودان
فرآوری غلات و حبوبات زنجان با ۵۰ واحد بوجاری فعال
قلم های کوچک؛ یادآور یک روز بزرگ تاریخی
تعطیلی مدارس برخی مناطق هرمزگان  (۳ نظر)
کرملین: مسکو از نزدیک تحولات ونزوئلا را زیر نظر دارد  (۲ نظر)
عراقچی: غنی سازی صفر امکان ندارد  (۲ نظر)
نتایج قرعه کشی طرح عادی ایران خودرو اعلام شد  (۱ نظر)
به جزایر ایران حمله شود همانجا پاسخ کوبنده می‌دهیم  (۱ نظر)
افشای هویت جانیان صهیونی به دست گروه سایبری حنظله  (۱ نظر)
قهرمانی تیم رباتیک دانش آموزی ایران در آسیا  (۱ نظر)
تظاهرات مخالفان رئیس جمهور صربستان  (۱ نظر)
دیدار عراقچی با پدر زندانی ایرانی در ترکیه  (۱ نظر)
انتقاد افغانستان از نقض حریم هوایی این کشور از سوی آمریکا  (۱ نظر)
بازتاب درخشش طلایی والیبال دختران ایران در تارنمای شورای المپیک آسیا  (۱ نظر)
سخنگوی سپاه: ما غافلگیر نشدیم و آرایش سپاه جنگی بود  (۱ نظر)
گلنور به دیدار پاس کردستان می‌رود  (۱ نظر)
برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد، متمرکز در میدان شهدا  (۱ نظر)
ارتش رژیم اشغالگر محور «فیلادلفیا» را بست  (۱ نظر)