غیرحضوری شدن ۴۰ خدمت شرکت توزیع نیروی برق همدان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، از ارائه ۴۰ خدمت این شرکت با بهره گیری از کارافزار «برق من» خبر داد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، مرکز همدان، شیرزاد جمشیدی گفت: با شیوع بیماری کرونا سعی کردیم تمام خدمات شرکت برق را در استان همدان، غیرحضوری و الکترونیکی ارائه دهیم.
وی با اشاره به راهاندازی کارافزار (اپلیکیشن) «برق من» در کشور گفت: با این کارافزار، دسترسی آسان به خدمات فراهم شده است و هماستانیها میتوانند آن را نصب و از ۴۰ خدمت شرکت، غیرحضوری بهرهمند شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با بیان اینکه نرمافزار «برق من» در کافه بازار و سایت شرکت توزیع برق استان در دسترس است افزود: در این برنامه خدمات در چهار بخش، مشاهده صورتحساب، خدمات مشترکین، برق امید و خاموشی طراحی شده که شهروندان به راحتی میتوانند با مراجعه به این بخشها از خدمات شرکت بهرهمند شوند.
جمشیدی با بیان اینکه امکان مشاهده قبوض از سوی مشترکین با نصب این کارافزار وجود دارد و آنها میتوانند به این طریق آن را پرداخت کنند گفت: مشاهده سابقه مصرف و پرداخت، ثبت خاموشیها، اعلام مشکل روشنایی معابر، ثبت خسارت وارده به شبکه، سرقت برق و دیگر خدمات از طریق این برنامه امکانپذیر است.
از جمله ویژگیهای این نرمافزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض، امکان پرداخت آنی قبض، نمایش سوابق پرداخت و نمایش سوابق مصرف
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان خاطرنشان کرد: اگر کار ستادی و اداری باشد بلافاصله پاسخ داده میشود و در صورت نیاز به کار عملیاتی، بعد از مراجعه تیم های عملیاتی و انجام کار، به صورت سیستمی به مشترک اعلام میشود.