امروز: -
مجموعه متنوعی از تسلیحات و تجهیزات مدرن دفاعی در مراسمی امروز ۱۶ تیر ماه با حضور فرمانده کل سپاه به سازمان رزم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی الحاق شد.
عکاس :مجید دهقان
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۳:۲۵

 

به گزارش گروه عکس خبرگزاری صدا وسیما؛ مجموعه متنوعی از تسلیحات و تجهیزات مدرن دفاعی طی مراسمی با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارشناسان ارشد نیرو‌های مسلح به سازمان رزم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی الحاق گردید. در این مراسم و با الحاق نسل جدیدی از موشک‌های نقطه زن و دقیق زن، بالگرد‌های هجومی، شناسایی و تک ور و پهپاد‌های برد بلند رزمی، شناسایی و انتحاری در فرایند تکامل قدرت دفاعی نیروی زمینی سپاه گام مهم دیگری به جلو برداشته شد. سامانه‌های موشک انداز ضد زره و ضد تانک و راکت‌های دقیق زن و نقطه زن با پیوست و ترکیبی از دیگر تسلیحات و مهمات هوشمند الحاقی، سرعت و توان تحرک و قدرت عملیاتی یگان‌های نیرو‌های مخصوص، تکاور، رزمی، زرهی و توپخانه نیروی زمینی سپاه را بیش از پیش ارتقا خواهند بخشید

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کسی نمیپرسه پول این همه تجهیزات ازجیب کی خارج میشه؟ یاکسی نیست بگه اگه ارتش داریم این وسط این همه هزینه برای سپاه چرا؟؟؟غیر از اینه که مردم هرروز فقیرو فقیرتر میشن؟
کسی نیست بپرسه تو کی هستی

ما با سپاه زنده ایم
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha