امروز: -
این پارک در نزدیکی زمین‌های برنج کاری و باغات از مکان‌های دیدنی و پر تردد شهروندان زرین شهری و توابع میباشد. اصولا برنج کاری توام با ازدیاد پشه است که منجر به آزار رساندن به شهروندان شده و احتمال گزش و ایجاد حساسیت می‌کند. از زمان‌های دور شهروندانی که برای گذراندن اوقات خوش و پیک نیک رفتن به پارک ساحلی  می‌آیند از پَشه‌بَند استفاده میکنند تا ازآن‌ها در برابر پشه‌ها، مگس‌ها، و دیگر حشرات محافظت کند. ولی در ایام همه گیری کرونا این کار شهروندان باعث به خطر افتادن و همه گیری بیشتر این ویروس در این شهرستان می‌شود. توجه به رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی وظیفه هر شهروندی است.
عکاس :آزاده عزیزیان
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۱
 
به گزارش گروه عکس خبرگزاری صدا و سیما: . زرین شهر شهری از توابع بخش مرکزی و مرکز شهرستان لنجان در جنوب غربی استان اصفهان واقع شده‌است. از جمله محصولات مهم این منطقه برنج لنجان است که در زرین شهر و شهرهای اطراف کشت می‌شود. گذر زاینده رود از قلب زرین شهر پارک ساحلی جذابی را در این شهر ایجاد کرده که در فصل بهار و تابستان مملوء از گردشگر است . تراکم بافت در تور پشه‌بند به ‌گونه‌ای است که از عبور حشرات جلوگیری می کند و در عین حال مانع عبور هوا و مسدود شدن دید نمی شود. بنابراین به راحتی در طبیعت حضور پیدا میکنند و صحنه های دیدنی از ازیاد پشه بند ها را درست میکنند.
 

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دربه در مردم چیکارکنن،پارک ب اون بزرگی بسته...به جاش مسجد باز،باشگاه باز،مراسم عذاداری به پا میشه،سرفلکه ورودی پر از آدم،فقط پارک ساحلی زیادی بود؟؟؟والا اگر پارک ساحلی باز بود انقدر مردم هجوم نمیبردند تو پارکهای کوچیک و نزدیک ب هم بشینند،والا خسته شدیم،به جای این حرفها یه فکری به حال ملت بکنید،دو روز عمرمون داره هدر نیره
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha