امروز: -
برنامه بدون تعارف امشب اختصاص دارد به سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در رابطه با فوتی‌های زیاد این روز‌های شهر تهران و وضعیت فوق بحرانی این کلان شهر. این برنامه را می‌توانید امشب ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۰ میتوانید در خبر ۲۰:۳۰ مشاهده کنید
عکاس : احمد بلباسی
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۱۰:۱۰
 
به گزارش گروه عکس خبرگزاری صدا و سیما؛ دوربین بدون تعارف با حضور در بهشت زهرا (س) سراغ کسانی رفت که از سال ۹۸ که کرونا نخستین قربانی را گرفت تا امروز‏ با از خود گذشتگی ایستاده اند. این روز‌ها متاسفانه کرونا بی رحمانه جان مردم را می‌گیرد و دیگر سن و سال برایش مطرح نیست و در این بین ۴۰ درصد از فوتی‌های کرونا متعلق به تهران است و بهشت زهرا (س) با حجم بسیار زیادی از مراجعان روبرو است، اما با ایثار و از خودگذشتگی کارمندانش در سایر امور از پذیرش و غسالخانه گرفته تا رانندگان آمبولانس ها، بدون مشکل کار خاکسپاری درگذشتگان انجام می‌شود.مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به آمار بالای کشته‌های کرونا در همه سنین از کودک تا سالخورده، گفت: وضعیت بهشت زهرا (س) بحرانی و غیرقابل تصور است به طوری که کرونا پیر و جوان نمی‌شناسد. وی با بیان اینکه تعداد متوفیان از آغاز پیک جدید کرونا بسیار زیاد شده است، عنوان کرد: سازمان بهشت زهرا (س) برای پنجمین بار در طی چند ماه گذشته وارد شرایط ویژه و بحرانی شد. مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با بیان این که ۴۰ درصد کل متوفیان در تهران تطهیر می‌شوند، می‌گوید: «تطهیرکنندگان در شرایط عادی یک شیفت کاری دارند، اما با شیوع کرونا و افزایش متوفیان ۲ شیفت کاری برایشان تعریف شده است و این روز‌ها هم که در شرایط بحرانی قرار گرفته‌ایم، ۲۴ ساعته و در ۳ شیفت، خدمت‌رسانی می‌کنند. وی با بیان اینکه پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) تهران همانند ۱۸ ماه گذشته در صف اول مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار دارند، خاطرنشان کرد: تعداد مرگ‌های کرونایی قبل از آغاز پیک جدیدش بین ۳۰ تا ۳۵ متوفی بود که این عدد طی روز‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است. خال اضافه کرد: افزایش چشمگیر مرگ و میر کرونایی در روز‌های اخیر می‌طلبد که مردم پروتکل‌های بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنند. سعید خال می‌گوید: مردم باید بپذیرند در شرایط بحرانی قرار داریم و از اجتماعات دوری کنند؛ چرا که دورهمی‌ها و حضور در مکان‌های شلوغ از عوامل اصلی انتقال کرونا هستند. همچنین از شهروندان درخواست می‌کنم حتی‌الامکان از حضور در بهشت زهرا اجتناب کنند و در صورت نیاز برای تشییع پیکر عزیزانشان این کار را با رعایت فاصله اجتماعی و تعداد کمی از بستگان انجام دهند.
 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ضمن عرض سلام وخسته نباشی خدمت آقای رضوانی ودست اندرکاران برنامه خوب و بجای بدون تعارف .. من تشکر ویژه از کارکنان زحمتکشان اموامل محترم بهشت زهرای تهران زحمتکشان دراین عرصه تو کل ایران عزیزمان..جناب آقای رضوان عزیز مدیریت محترم بهشت زهرا (س) ممنون ازاینکه از مردم همیشه در صحنه ایران عاجزانه خواهش کردید که مراعات کنن شمارو درک کنن درسته خسته شدید زحمت فراوان افتادید..ولی ای کاش یه خواهش کوچولو هم از مسئولین محترم از دست اندرکاران محترم جناب رضوانی هیچ بنده خدایی رازی به از دست دادن عزیزش نیست خیلی سخت شده باحرف نیست .پدرم رفت مادرم رفت عزیزم رفت اینا همش حرف دارن اینا همشون بحث دارن.ممنون بابت برنامهای قشنگ وبجات ولی ای کاش تو همان مکان که نزدیکترین جا برای بازماندگان بود یه مرحمی هم به دل داغ دیدگان میزدی.
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha