امروز: -
یک مخترع نیشابوری، نخستین نیروگاه بدون سوخت را ساخت. اهمیت این اختراع از آن جهت است که این نیروگاه بر خلاف دیگر نیروگاه‌های برق، با موتور هیدرولیکی کار می‌کند.
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۶/۰۹- ۱۰:۱۸
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
سلام وقت بخیر. اسم و شماره تلفن این بنده خدارو میخواستم
سلام وخسته نباشید شماره تماس اقای قرنی رو که این اختراع رو انجام دادن رو لازم داشتم.لطف کنید بفرستین
از لحاظ علمی غیر ممکنه. اصل بقای انرژی و فیزیک جدید و قدیم رو زیر سوال بردن
مهندس حسین غنمی ۰۹۱۵۳۵۱۰۰۴
اجازه بدید با مثالی قضیه رو روشن تر کنم . این چیزیکه این آقا مدعی شده مثل این می‌ماند که برای مبارزه با گرانی هویج ، دستگاه آب هویج گیری اختراع کنیم که فقط یکی دوتا هویج برای شروع کار لازم باشد و بعد از آن بدون انداختن هویج داخل آن ، همین طور بدون وقفه آب هویج از آن بیاید !. و یک شهر و یک کشور و شاید یک دنیا رو آب هویج مهمان کنیم بدون اینکه هویجی در کار باشد و مشکل گرانی هویج به مشکل کمبود ظرف برای انتقال آب هویج تبدیل شود...همین قدر مضحک و همین قدر دور از عقل .
مهندس حسین غنمی ۰۹۱۵۳۵۱۰۰۴

این یه شماره کم داره
ایشان اشتباه بزرگی به بلندای تاریخ مرتکب شده اند که با عدم درک مفهوم راندمان و تعجیل بسیار شدید در ارائه آن خواستند گوی سبقت را بربایند . با ادعاهای مختلفی که در افزایش فشار از 10، 18.5 ، 30 و 40 برابر داشته اند ، راندمان های حاصل از 7.5 الی 30% است
در صورت ارائه نمونه و پایلوت بعد از 15 سال ، می توان این ادعا را که توانسته سوخت را حذف نماید ، پذیرفت ، در غیر اینصورت ادعایی بیش نیست و ترفندی برای شهره شهر و آفاق شدن است که بسیار از مشهور بودن و مطرح شدن لذت میبرند .
هزینه تجهیزات و استهلاک و تعمیراتش به قدری بالاست که به هیچ وجه نمیتونه جایگاه سوخت فسیلی رو بگیره حداقل تا۱۷۰سال
پشت سر تسلا هم حرف زیاد بود و همچنان هست
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha