امروز: -
فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان زنجان را ببینید.
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۸/۰۶- ۱۱:۵۳
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به برخی از رسانه های همگانی کشور/ شنبه 08/08/1400
---
قانون ستیزی ضد دین و مذهب را چرا نهادهای نظارتی مهار نمی کنند؟
---
بولتن نیوز و چند رسانه ی همگانی مجاز معروف دیگر در کشور مانند خبر گزاری صدا و سیمای ج.ا.ا و الف و تابناک و بسیاری از رسانه های مشابه که باید به قانون رسانه گردانی کشور مقید باشند با چه حقی بی هیچ توجیه قانونی و شرعی و منطقی علمی به خود اجازه می دهند بگونه ای سلیقه ای روشنگریهای قرآنی و عقلی را که مردم متدین را به اصول دین داری و مذهب داری درست و بی خدشه ی الهی آگاه می سازند بی پاسخگویی حذف و نابود سازند.
با این که این رویه ی قانون ستیز همیشگی ، سالها است ادامه دارد و در مکاتباتی با دفتر عالی ترین مسئول محترم نظام ج.ا.ا بتکرار یاد آوری شده است هنوز رسانه های مذکور در اقدام همیشگی قانون ستیز پیوسته مردم را از حق آگاهی به حقایق قرآنی و عقلی در باره چگونگی دین داری و مذهب داری خدا پسندانه بی هیچ بازدارنده ای محرو می سازند.
دین داری و مذهب داری خدا پسندانه این نیست که من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدا که با محکمات مفصل قرآن تضاد آشکار دارند بی هیچ مانعی به اذهان مردم متدین تزریق شوند و حق مسلم شرعی و قانونی و منطقی روشنگری این اذهان با حقایق قرآنی در زمینه دین داری و مذهب داری خدا پسندانه از آگاهان به شناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی - عقلی سلب شود.
تردیدی نیست که سر انجام سلب این حق که با حذف روشنگریهای قرآنی و عقلی همیشه مقرون است ، باآشکاری حقیقت در دست رس بودن قرآن نزد همگان و در همه جا ، بحکم هشدارهای بسیاری در قرآن به گمراهی دین زدای توده های متدین و به گرفتار شدن آنان به گناهان کبیره ی نابخشودنی و به عذاب نابخشودنی این گناهان منجر خواهد شد.
خداوندا تو خود آگاهی که حقایق فوق صدها بار به گوش مسئولان ذی ربط حکومتی و به گوش و نظر مراجع دین شناسی از راه رسانه های همگانی رسیده اند.
افسوس و هزار افسوس که تا کنون با آشکار ساختن این حقایق هنوز نتیجه خدا پسندانه ی ملموس و محسوسی در نتیجه ی آشکار سازی این حقایق الهی حیاتی و سر نوشت ساز در راستای تصحیح اوضاع دین زدای فاجعه بار در دین داری و مذهب داری مردم در هیچ نهاد و ارگان حکومتی و مردمی در سایه یک حکومت دینی که مهم ترین وظیفه ی قرآنی آن مصون نگه داشتن دین از هرگونه تحریف است ؛ بگونه ای سازمان یافته ی علمی و قانونی ضابطه مند و بگونه ای آشکار دیده و شنیده نشده است .
وضعیت نا بسامان و ناهنجار و فاجعه بار تبلیغ وارونه و قرآن گریز دین و مذهب در صدا و سیمای ج.ا.ا و در بیشتر رسانه های همگانی ایران اسلامی گواه غیر قابل انکار وجود حقیقت رواج فاجعه بار گمراه رها کردن توده های مردم متدین بنام دین و مذهب در کشور است .
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha