شرکت SVE توجه خود را به سیستم خنک کننده معطوف کرده که شامل کولر روغن موتور، رادیاتورهای دوگانه، کولر انتقال قدرت و کولر دیفرانسیل عقب است. همچنین سیستم تعلیق در این خودرو تغییر یافته و از طراحی جدید برخوردار است. تقریبا غیر ممکن است که مدل Yenko / SC را با یک کامارو معمولی اشتباه بگیریم. این خودرو فقط به صورت کوپه ارائه میشود که کاپوت آن از جنس فیبر کربن با قسمت مرکزی بدون رنگ به علاوه چرخهای آلیاژی است. در داخل خودرو نیز، یک نشان با شماره سریال خودرو به سرنشینان جلو یادآوری میکند که آنها سوار بر کاماروی فرسوده نیستند و لوگوی Yenko در کف و قسمتهای دیگر خودرو هم نمایان است.
این شرکت ۵۰ نمونه از Yenko / SC را برای سال ۲۰۲۱ تولید میکند که از نمایندگیهای شورولت در ایالات متحده و کانادا برای اولینبار در دسترس خواهند بود. اگرچه، این شرکت تاکید کرده است که موتور V8 استفاده شده در خودروی آنها با آلایندههای موجود در کالیفرنیا سازگار نیست. قیمت این خودرو از ۶۹.۹۹۵ دلار شروع میشود که شرکت شورولت ۳۷.۵۰۰ دلار برای Camaro 1SS، برای ارسال ۹۹۵ دلار و برای اعمال بسته 1LE روی خودرو ۷۰۰۰ دلار هزینه میکند. بنابراین کل هزینه ۱۱۵.۴۹۰ دلار بررسی میشود که با انتخاب سطحتر و تمیز 2SS، این رقم به ۱۲۰.۴۹۰ دلار افزایش مییابد.
کاربرانی که معتقدند کامارو به اندازه کافی برای آنها کاربردی نیست باید بدانند، SVE یک موتور مدرن GMC Syclone را بر اساس Canyon ساخته است که یک موتور سوپرشارژ ۵.۳ لیتری V8 به قدرت ۷۵۰ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ پوند است. اگر هنوز این مسئله برای افراد راضی کننده نیست، تیونر ۶.۸ لیتری V8 کامارو نیز در Silverado پر میکند و تولید آن ۸۰۰ اسب بخار است.